foto s - Reisverslag uit Yaoundé, Kameroen van Marloes & Lejan - WaarBenJij.nu foto s - Reisverslag uit Yaoundé, Kameroen van Marloes & Lejan - WaarBenJij.nu

foto s

Door: Lejan en marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes & Lejan

22 September 2008 | Kameroen, Yaoundé

hey allemaal. het fotoplaatsen wil nog niet heel hard lukken maar we gaan nu selectief een aantal foto s maken met minder pixels zodat het laden wat sneller gaat.

alvast een voorproefje van lejan haar klas en onze kalebas-pret (huwelijkskado) (maar niet ongerust worden want we weren de mannen nog goed af)

• 24 September 2008 - 18:37

Annetje:

Wat een schatjes zeg! Ja, en dan bedoel ik ook die blonde, blauwogige dokters in spe :). Kan me voorstellen dat daar flink wat kalebassen aan gespendeerd worden.

Meiden, goed gaan. Vind jullie verslagen fantastisch om te lezen.
    Groetjes uit een herfstig Groningen!

• 26 September 2008 - 19:00

Elza:

Dag lieve meiden,

Elke dag kijken we op de site..benieuwd naar jullie verhalen en belevenissen. Het lijkt of jullie al veel langer weg zijn....
    Wat een indrukken...wat maken wij ons dan vaak druk om niets,he?
    Een goede bagage voor de toekomst..en daar was het toch ook om te doen?
    Een hele goede zinvolle tijd toegewenst met elkaar.
    Veel lieve groeten van ons uit Kampen

• 27 September 2008 - 13:18

Pleijhuis:

Hallo daar!
    Erg leuk om jullie te volgen via deze site en jullie bijzondere ervaringen te lezen. Dat scheelt jullie ook weer bij thuiskomst :P

Heel veel plezier en nog veel leerzame ervaringen toegewenst. Houd ons op de hoogte!

Groetjes rick

Marloes & Lejan

Vandaag.. 1 september 2008 is het zover :D Om 19:00 uur vertrekt ons vliegtuig van Schiphol en gaan we richting de hoofdstad van Kameroen, Douala! Vanaf daar zullen we naar Foumban gaan, waar zich het ziekenhuis bevindt waar we verblijven :)

Actief sinds 01 Sept. 2008