Laatste bericht - Reisverslag uit Foumban, Kameroen van Marloes & Lejan - WaarBenJij.nu Laatste bericht - Reisverslag uit Foumban, Kameroen van Marloes & Lejan - WaarBenJij.nu

Laatste bericht

Door: Lejan en Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes & Lejan

25 Oktober 2008 | Kameroen, Foumban

Hallo allemaal,

De tijd vliegt voorbij en voor jullie het weten zijn we alweer terug in Nederland. Wij zijn al druk bezig met afscheid nemen, donderdag organiseren we een etentje voor het ziekenhuispersoneel (en wordt door ons waarschijnlijk een kip geslacht!).
Vrijdag vertrekken we dan naar Douala om zaterdag nog een rustig dagje te hebben en af te spreken met de dochter van een verpleegkundige welke daar studeert.
Zondagochtend vertrekt ons vliegtuig dan toch echt naar t koude nederland, om 5.45 om precies te zijn. Als alles dan meezit komen we om 18.40u exact aan op Schiphol. Tot snel!

Nogmaals bedankt voor al jullie leuke reacties, elke keer hebben we met veel plezier onze site bekeken.

• 25 Oktober 2008 - 10:41

Wander En Sascha:

Goede reis alvast, en ook wij hebben genoten om jullie verhalen te lezen. Het is vast een erg mooie ervaring geweest, waar je veel van hebt kunnen leren. Succes met de studie verder.
    groetjes
    Wander en Sascha

• 25 Oktober 2008 - 10:52

Anne:

Meiden, ik hoop dat jullie een goede reis terug hebben. Hou die dikke trui gereed (had ik niet..)! Liefs

• 25 Oktober 2008 - 12:56

Yvette:

He nog veel plezier en zie jullie wel weer in het koude Groningen. Ik heb zelfs al iets gehoord over natte sneeuw :P... bereidt je voor op een cultuurshock

• 25 Oktober 2008 - 13:04

Nienkejoukje:

Lieve meiden,
    alvast een hele goeie reis gewenst!
    Lejan, ik heb zo veel zin dat je weer terug komt! Gister had ik Jan Smit aan in de auto, en ineens bedacht ik me dat ik zo'n zin had om weer lekker met jou te gaan stappen en gewoon even lekker lol te gaan maken! Meid, ik ga echt genieten als je weer terug bent!
    Kan me voorstellen dat het voor jullie ook erg lastig is om weer terug te komen naar Nederland.. het zal echt wel even een cultuurshock zijn denk ik! Hebben jullie al wel een beetje zin om terug? Of kijken jullie erg tegen het afscheid op?
    Nou meiden, ik heb genoten van jullie belevenissen! Fijn dat jullie een bijzondere tijd hebben gehad, ik kijk er naar uit om alle verhalen te horen en de foto's te zien! geniet er nog ff lekker van met zn allen daar,
    heel veel liefs van nj

p.s. Nog ff over het vorige bericht... wat fijn dat jullie elke dag christelijke preken horen :P Anneloes en ik bieden ons vrijwillig aan om dat in Nederland voort te zetten ;)

• 25 Oktober 2008 - 14:26

Sandra Basjes:

goede reis en ik hoor graag nog hoe het afscheids etentje was. en of jullie nog zelf een kip hebben geslacht...
    gr Sandra

• 25 Oktober 2008 - 16:24

Annetje:

Wat gaat dat snel hè! Meiden: maak veel foto's, praat nog even goed met iedereen, kijk waar je nog iets kunt leren en geniet vooral nog van die laatste week!
    We hopen dat jullie een snelle en goed reis hebben terug naar Groningen! Veel liefs van ons allemaal!

• 25 Oktober 2008 - 16:53

Lysbert:

Hee meiden!
    Een goede reis toegewenst, voorzichtig en nog lekker genieten de laatste tijd! Of je kunt genieten van het slachten van een kip, dat zal de tijd leren ;) jullie liever dan ik!
    Tot snel!!! Liefs

• 25 Oktober 2008 - 17:36

Evelien En Elza:

Leuk weer iets van jullie te horen/ lezen.
    Sterkte met al de gemengde gevoelens die het naderende afscheid ongetwijfeld met zich mee zal brengen. En wij zijn natuurlijk ook erg benieuwd naar de verhalen en foto's!
    Nog heel veel plezier de laatste week daar.
    En wij tellen met jullie de dagen af....
    Tot zondag!
    Lieve groeten van je familie uit Kampen.

• 25 Oktober 2008 - 17:58

Anneloes:

Hé meiden
    Hele goeie terugreis toegewenst! Doe voorzichtig en geniet nog de laatste week van alle mooie indrukken. Lejan, ben ONTZETTEND blij dat je weer thuskomt! Want wat heb ik je gemist. Het zal straks wel raar worden hier weer in het gewone leventje te stappen... Denk daar eerset nog maar niet aan, niet te ver vooruit kijken en van elk moment genieten dat je daar nog bent!
    Ik denk aan jullie en Lejan, je bent een toppertje! Fijn dat je weer lekker in Groningen bent over een week.
    Dikke kus
    Anneloes

• 26 Oktober 2008 - 09:35

Erika:

Haaaai!
    De tijd vliegt inderdaad voorbij zeg! Kan me gewoon niet voorstellen dat jullie over een weekje alweer op Nederlands bodem zijn! Heb echt zin om jullie weer te zien en jullie verhalen te horen! Alvast een leuke avond gewenst donderdag en alvast sterkte met het slachten van de kip;) Op het kaartje zag ik dat Douala aan de kust ligt, dus dat wordt zaterdag dan nog een lekker stranddagje:)? Genietse nog van jullie laatste weekje in Kameroen en alvast een goede terugreis!!!!!
    Veel liefssss

• 26 Oktober 2008 - 11:19

Christiaan:

Zo komt aan alle avonturen een einde. Tot snel in Groningen!

Liefs,

Christiaan

• 26 Oktober 2008 - 12:58

Rick:

Hallo Dames! Wat gaat de tijd toch snel voorbij. Hopelijk hebben jullie datgene gekregen waar jullie voor gekomen waren. Ik zie alvast uit naar het moment waarop jullie weer voet zetten op Nederlandse bodem.

Veel plezier aankomende donderdag tijdens jullie afscheidsdiner en succes met jullie bloeddorstige plan om een levende kip te slachten ;)

Groetjes, Rick

• 26 Oktober 2008 - 15:48

Piet En Leny Basjes:

hopelijk is jullie thuisreis voorspoedig. we vonden het heel leuk om jullie verhalen te lezen.
    Eerst hadden we het adres niet goed maar uiteindelijk is dat goed gekomen.
    groetjes piet en leny

• 26 Oktober 2008 - 17:15

Martin En Klaske:

Hey,
    ook wij willen jullie een hele goede reis toewensen en nog een geslaagde laatste week. Afscheid nemen is meestal niet leuk, maar is soms nodig om weer verder te gaan. En hier in Nederland wachten heel veel mensen op verhalen, foto's maar vooral op jullie zelf!
    Liefs, ook van Kirsten en Eline.

• 27 Oktober 2008 - 11:52

Marije:

nog heel heel eventjes... nog veel plezier de laatste dagen en maak nog veel herinneringen voor als jullie straks weer terug zijn! Oja en Lejan, als je dat recept voor kip in bladerdeeg nog wilt hebben... :p

• 27 Oktober 2008 - 16:06

Oma EnOpa Prins:

Een voorspoedige terug reis toegewenst door oma enopa Prins wij hebben met veel interesse jullie
    verhalen gelezen Wij zijn erg benieuwd naar de verhalen die er te vertellen zijn na een onderneming door jullie ondernomen tot spoedig ziens

• 28 Oktober 2008 - 14:00

Sanne:

Veel succes met jullie afscheids etentje, en met de kip slachten ;)!
    en zie je/jullie zondag!

liefs

• 28 Oktober 2008 - 15:02

Joanie:

Jeetje wat is de tijd toch snel gegaan! Veel sterkte met afscheid nemen! En nu kan ik echt zeggen: TOT SNEL!!!

Veel liefs Joan!

• 29 Oktober 2008 - 17:51

Sanne:

Marloes! Ik zie er naar uit om je weer in het warme Nederland te ontvangen:D Succes met het slachten van de kip, en tot snel!

Liefs Sanne

• 30 Oktober 2008 - 17:39

Wander En Alie:

Hallo, wij weten sinds kort van het bestaan van deze site, hebben wel al wat verhalen gelezen. Een heel avontuur. We wensen jullie een hele goede reis. Groetjes Wander en Alie