tessavanewijk.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Foumban, Kameroen van Marloes & Lejan - WaarBenJij.nu tessavanewijk.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Foumban, Kameroen van Marloes & Lejan - WaarBenJij.nu

tessavanewijk.waarbenjij.nu

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes & Lejan

15 September 2008 | Kameroen, Foumban

Hoi allemaal. we vinden het heel erg leuk om al jullie reacties te lezen! heel erg bedankt daarvoor. zoals uit onze verhalen misschien al wel duidelijk is geworden reizen we samen met tessa. voor een nog vollediger beeld van ons leven hier (en als je het leuk vindt natuurlijk) kunnen jullie haar site bewonderen: tessavanewijk.waarbenjij.nu

• 15 September 2008 - 17:21

Y.Prins.:

Hartstikke fijn voor jullie dat jullie met zn
    drieen zijn sterkte over
    al mee veel en veel plezier gr.van oma en opa
    Prins.

• 16 September 2008 - 11:27

Marije:

jeeetje wat maken jullie veel mee daar! Deze tijd vergeten jullie nooit meer... Het is interessant om jullie verhalen te lezen, maar t geeft wel een dubbel gevoel omdat dit gewoon echt gebeurt. Heel bijzonder.. veel plezier nog!
    veel liefs uit de polderstraat ;)

• 17 September 2008 - 19:18

Carmen:

Heey! Leuk om jullie verhalen te lezen! ze lijken heel veel op die van mn nicht die in ghana is geweest. Echt gek dat de mensen daar zo anders zijn dan hier. Nou ja, ik zie mn buurvrouw hier in de boteringestraat me ook geen prakje eten brengen als ik ziek ben, maar toch ;) t blijven ook vooral de mannen he die raar doen ;) haha. Ik zal mn moeder ook nog even op de hoogte stellen van de site, die vind dit ook altijd leuk om te lezen. Oke genoeg getypt nu! Heel veel plezier nog gewenst daar!!

Liefs Carmen

• 22 September 2008 - 06:39

Anneloes:

Hé Lejan meissie!
    Hoeist? Al een tijdje niks meer gehoord. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Pas goed op jezelf en geniet van alle belevenissen.
    Dikke kus

• 24 September 2008 - 17:08

Marion Hoeijmakers:

Hoi Marloes,

Sanne heeft me jullie site net laten zien en ik heb jullie verhalen met veel belangstelling gelezen. Wat een verschil met hier en wat een ervaring voor jullie Heel veel succes en groet van Marion.

Marloes & Lejan

Vandaag.. 1 september 2008 is het zover :D Om 19:00 uur vertrekt ons vliegtuig van Schiphol en gaan we richting de hoofdstad van Kameroen, Douala! Vanaf daar zullen we naar Foumban gaan, waar zich het ziekenhuis bevindt waar we verblijven :)

Actief sinds 01 Sept. 2008